Tweensläger 12-15 augusti

Publicerat av puolan den

Tweens sommarläger med Filadelfia Öckerö och Betel Hönö 12-15 Augusti.

Vill du följa med på läger i sommar?!?

I år kommer vi åka till Risö på läger.

Vi samlas onsdagen den 12 Augusti på Filadelfia på Öckerö kl 10:00, och kommer tillbaka den 15 Augusti på eftermiddagen.

Lägret är för dig som ska börja i åk 4-6 efter sommarlovet.

Vi kommer ha lekar, samlingar, lägerbål m.m

Lägret kostar 500kr

Innan lägret kommer vi skicka ut en packlista för de du behöver ha med dig. 
Sista datum för anmälan och inbetalning av lägeravgift är 30 Juni.

Har du frågor så kontakta Pumba på Pumba@filadelfia.se elle Annelee på Annelee@betelkyrkan.nu.

Läs mer och anmäl dig här

Kategorier: Läger